woensdag 28 oktober 2015

Regenachtige vakantiedag

Vandaag hebben we (met 2 anderen van het gezelschap) voor het eerst, en waarschijnlijk ook voor het laatst haha, buiten de deur ontbeten. De keus viel op Cracker Barrel; een echt Amerikaans ontbijt met eieren, pancakes en french toast.



Lekker hoor! Na het ontbijt zijn we een Books a Million ingelopen, ik was er nog nooit geweest maar daar kan ik als boekenwurm úren doorbrengen! Dit keer heb ik er alleen een kleurboek gekocht, soms fijn om mee te ontspannen en even alles van je af te zetten.

Helaas regende het sinds vannacht al aardig en tot een uur of 1 heeft het flink geplenst..!


 's Middags klaarde het gelukkig op en werd het goed warm. In de warmte hebben we een rondje gemaakt in de Nike Clearance Store, Converse Clearance Store, de Dollar Tree en Lake Buena Vista Factory Outlet. Na deze ronde zijn we doorgereden naar de Walmart voor boodschappen voor het avondeten.

Na het eten zijn we weer in de auto gestapt om een rondje te maken in Disney Springs. Jammer dat ze zoveel aan het (ver)bouwen zijn, maar altijd leuk om daar een ronde te maken. 


Bij de Christmas Store heb ik 2 leuke Mickey&Minnie ornamentjes gekocht en een augurk voor in de kerstboom van mijn moeder.



Al met al een geslaagd vakantiedag je!  Morgen gaan we waarschijnlijk kanoën in Silver Springs State Park.

See ya later alligator 🐊 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten