zaterdag 24 oktober 2015

Een dagje luieren.

De belofte om de blog posts langer te maken, moet ik vandaag helaas al verbreken haha.

Na het gebruikelijk uitgebreide ontbijt hebben we namelijk niet veel gedaan; of een hele hoop, het is maar hoe je het bekijkt. Geluierd, gezwommen, gelezen, geluierd, wat gedronken en gepoedeld.

Halverwege de middag ben ik met Ronald & Jeroen naar de Walmart gereden om de etenswaren op het lijstje in te slaan. Ook heeft Ronald een nieuwe laptop gekocht, zijn oude kocht hij vijf jaar geleden ook in Florida, maar die heeft het begeven.
Op de parkeerplaats voor de Walmart kwamen we dit bakbeest nog tegen, het dochtertje van de eigenaar kon er nog nét inklimmen..


Aan het eind van de middag hebben we ons allemaal aan- en/of omgekleed en zijn we naar de Premium Outlets aan Vineland Avenue gereden om daar de portemonnees te trekken. Hieronder het resultaat van mijn poging shoppen! 'Helaas' moest ik kiezen tussen een bezoekje aan Harry Potter in de Universal Studios of mooie Uggs; ik heb dit keer voor het laatste gekozen. Maar aangezien dit vast niet de laatste keer is dat we naar Florida zullen reizen (...), ben ik erg blij met deze keuze!


 Het was al donker toen we de Outlets verlieten, ook de rest van het gezelschap heeft mooie dingen gekocht.


Doordat we pas laat op de middag vertrokken naar de Outlets en wat langer bleven hangen dan gedacht, zaten we ook pas laat aan het zelfgekookte avondeten. Maar daar smaakten de worstjes, aardappeltjes en salades niet minder om!

Nu lekker in bed, we zullen zien wat de dag van morgen brengt.

See ya later alligator 🐊!

1 opmerking: