zaterdag 24 oktober 2015

Even een berichtje tussendoor!

Ik merk dat ik het dit jaar lastiger vind om de berichten voor de blog te schrijven, doordat ik de mensen in ons reisgezelschap liever niet bij naam wil noemen. Niet omdat ze niet leuk, gezellig of enthousiast zijn, maar simpelweg omdat ik niet weet of ze dat prettig vinden! Vandaar dat de berichten wat beknopter zijn dan voorgaande jaren. Ik wil wel gaan proberen om mijn eigen ervaringen wat meer in de posts te gaan verwerken, dus ik ben benieuwd hoe dat verloopt haha. Voor degenen die mee lezen: super leuk! Ik ben ook een fervent volger van andere blogs, al doe ik dat zonder 'gezien' te worden. Maar van iedereen die zijn/haar blog op het Floridaforum beschikbaar stelt, volg ik de avonturen!

Vandaag wordt het een dagje waarop we wel zien waar we uitkomen. De blog volgt later ;)

See ya later alligator 🐊!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten