woensdag 21 oktober 2015

Like coming home..

WE ZIJN ER WEER ❤

Vanochtend zijn we in alle vroegte vertrokken naar Schiphol om rond 8u in het vliegtuig naar The Sunshine State te stappen.



Over de vluchten valt niet veel bijzonders te vertellen; het vliegtuig naar Detroit was maar voor de helft gevuld, waardoor ieder lekker de plek had. In Detroit hadden we een erg korte overstap, maar we hebben het gered. Ook de korte vlucht naar Orlando verliep zonder problemen, al zij het misschien wat bumpier dan de eerste vlucht.





En dan stap ik in Orlando het vliegtuig uit, voel ik de warmte.. en ben ik weer 'thuis'! Ik ben misschien nog niet zo vaak naar Florida geweest als anderen (op het forum); ik heb misschien nog niet zoveel kennis over dit heerlijke oord; maar ÊÊn ding is zeker, het is een super gevoel om hier weer te zijn!! 😄

Het ophalen van de auto verliep soepel, een Chrysler Grand Caravan en een Toyota RAV4 brengen ons de komende dagen waar we wezen willen.




Ook het huis bevalt prima, hier hoeven we elkaar met 8 man niet in de weg te zitten.

De eerste boodschappen zijn gedaan, een uitgebreid rondje Walmart zal vast nog wel komen deze vakantie.

De komende 9 dagen zullen staan in het teken van genieten, shoppen, gezelligheid, genieten, een airboatride, Little Toot, misschien een pretparkje, shoppen en bovenal: genieten!! 😊

Normaal ben ik langer van stof, maar op dit moment wil ik maar een ding: ontspannen in de pool met een lekkere Budweiser 😉.

See ya later alligator 🐊

1 opmerking:

  1. Heel veel plezier. Ik ga lekker meelezen. Vast in de stemming komen voor onze trip in mei volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen